Torsdag och imorgon fredag

Har inget kul att säga. Sitter här framför datorn och jag har fortfarande på mig mina arbetskläder...

Kom hem sent, har helt enkelt inte hunnit duscha ännu. Men ska blogga lite och sådär och sedan kallar duschen. Det är viktigt att hålla sig ren så att inte sjukdomarna sprids...

Jag är lite småkrasslig i halsen och lite seg i kroppen. Beror säkerligen på dålig kost, stress och
vädret men jag hoppas det drar över utan att jag blir rejält sjuk men vi får se.

                                         

Imorgon är det visst fredag igen och jag ska gå på julbord med jobbet. Vi drar till Ballbreaker på Gärdet för mat och bowling. Det ska bli kul!
Ska dock inte vräka i mig som förra året, hade ont i magen i en timme.

Nu ska jag fortsätta in i internetets värld.

Jag kommer sluta med dagens gåta m.m. för jag tror inte ni mina läsare tyckte det var roligt =)

Ha en skön fredag!! Hörde jag skål?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du får gärna fortsätta med dina små gåtor och roliga historier, jag har bara inte haft tid att skriva kommentarer på alla inlägg - du massproducerar jämfört med mig, hahaha ;)

2010-12-10 @ 08:16:30
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: annazeta

hahaha nej de sög om jag ska vara ärlig men det gör inget aj like you ändå:)



lots of hugs!!!!!pusssss

2010-12-10 @ 14:27:37
Postat av: Kerstin

Ingela: Jag försöker blogga mer när jag har tid och något att säga =) Men jag slutar med gåtorna och historierna för tillfället, blev lite tjatigt.



annazeta: Va, kalendern?! Nej, den var ju rolig =)

Kramar vännen

2010-12-11 @ 15:30:34
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: annazeta

Kalenderna va nice, men inte gåtorna och historierna haha kram

2010-12-11 @ 19:45:41
Postat av: Kerstin

annazeta: ok haha

2010-12-12 @ 21:38:04
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0