GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Önskar jag er mina kära läsare!!

Det var en trevlig födelsedagsfika hos Denise igår. God mat, gott sällskap och goda kakor =)

På kvällen var det dags för Melodifestivalen och jag var besviken, många dåliga låtar... Tyckte faktiskt mest om Orsa Spelmän, den låten var jättefin. Tyvärr gick de bara till andra chansen.
Eric Saade var också bra men känns som man hört något liknande förut. Andreas Johnsson var bra men även där känns det som jag hört liknande låt innan.
Vad tyckte ni? Rätt låtar som gick vidare?

Sedan var det dags för film och det blev denna:



"Away we go"
En film om ett havande par som drar runt i USA och letar efter ett bra ställe att bo på. De råkar ut för olika människors livsöden. De flesta olyckliga tyvärr. En helt ok film, en riktig drama film om kärlek och olycka.
Jag somnade såklart, somnar alltid tidigt på helgerna men på vardagarna är jag hur pigg som helst på kvällen.

Idag har vi varit ute en sväng hela familjen, promenerat och sedan åt vi på grillen. Kebab och korv, mumsigt och övermätt blir vi av de enorma portionerna.

Nu är det snart söndagkväll igen, så det blir bad för barnen och sedan filmmys när barnen lagt sig.

Samla era krafter för nu kommer ännu en kall och tråkig vintervecka, inga plusgrader i sikte bläää

Min hals känns mycket bättre idag, skönt!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag gillade nog mest Paulines låt faktiskt. Även orsa spelmän. Eriks låt också¨ganska bra, fast den var en riktig BWO-kopia. Men Andreas låt låter som han ALLTID låter, tradig!

2010-02-16 @ 22:44:35
URL: http://www,ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jasså, Pauline gillade jag inte alls. =)

2010-02-18 @ 18:23:32
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0