Jippie, plusgrader och det har börjat smälta =)

Min själ den dansar och sjunger, det har börjat smälta, snön är på väg bort?!

Det känns så bra. så bra! Hoppas nu att denna långa och kalla vinter äntligen är över.

Igårkväll såg jag en film som jag velat se men glömt bort: "Orphan"



Jag gillade den. Den var spännande och innehöll alla klassiska bitar som en läskig film måste innehålla. Har ni sett den? Vad tyckte ni?

Idag så hurrar vi för barnens kusin Elliott, som blir hela 5 år idag!! Hipp hipp hurra!!

Nu ska jag bestämma exakta veckor för Nigeriaresan så vi kan fylla i alla ledighetsansökningar för skolorna och jobben. Bäst att göra det i tid, bättre tidigt än försent =)

Sedan måste jag bestämma vilka 3 veckor jag ska ta ut semester på nu i sommar, ska vara klart på onsdag... jag tror det blir vecka 28-30 hmm får se.

ha en trevlig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha jag har tagit v 28-30... Då blir det ingen coach på plats ;)

2010-02-27 @ 15:24:48
Postat av: paula

okej va bra då kan vi fira din födelsedag här ju!!! :-) och sedan kanske vi kan köra med upp tillsammans med er så vi inte kör vilse? hahahahaha

2010-02-28 @ 01:32:46
Postat av: Anonym

Bra om vi båda är borta samtidigt så de får se hur det blir utan oss =)



paula: Jo, får se först om jag får de veckorna och när vi åker ner. Du kanske jobbar då också? =)

Vi tar nog tåget för det är mycket billigare och bekvämare. På sommaren bör det fungera med SJ hehe

2010-02-28 @ 16:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0