Lördag var det här och typ -15 grader...

Så vi blir stugsittare idag.

Slappar, lagar god afrikansk mat och tittar på film. Ikväll blir det Melodifestival Del 3 och jag ska samtidigt tvätta.

Igår somnade jag typ vid 22.00, fredagkväll är verkligen ingen ideal kväll för att kolla film, somnar varje gång. Kollade klart på filmen imorse:



Lies and Illusions, en spännande actionfilm med skådespelare som Christian Slater och Cuba Gooding Jr. Den var helt ok tyckte jag, spännande.

Efteråt kollade jag på en thriller:

 



The collector, mycket spännande och läskig. Handlar om en inbrottsttjuv som bryter sig in ett hus där redan en psykotisk mördare riggat en massa fällor. Spännande och läskig uhuu

Se den om ni gillar sådana filmer!

Nu ska vi äta mat och bara slappa =)

Ha en trevlig lördagkväll


Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var -15 imorse!? Jag trodde jag hade sett fel! Du verkar ha hittat ett tema på din blogg nu. Du ville ju ha ett när du började blogga :)

2010-02-20 @ 18:13:41
Postat av: Kerstin

Jo, film är kul att skriva om. Men nu börjar jag bli trött på att kolla så mycket på film =)

Ska börja sålla hårdare och bara se sådana jag verkligen vill se.

Fy vad kallt

2010-02-21 @ 17:55:02
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0