Lördag var det här

Och när jag vaknar upp imorse så spökar min hals igen. Inte jätteont men den känns av och det är irriterande. Går runt med halsduk härhemma och har vilat hela förmiddagen.

Har inte haft tid för datorn torsdag-fredag därav inga inlägg från mig. I torsdagskväll tvättade jag för fullt och flyttade undan en massa möbler.

För på fredagen har vi haft gubbar här hela dagen som installerat stadsnät. Äntligen, har längtat. Vi fick en lapp med en massa bredbandsföretag som är anslutna. Så nu ska vi hitta det snabbaste och billigaste. Ska även kolla på deras telefoni samt tvutbud. Spännande!

När vi bodde hos MKB i Malmö så var de anslutna till stadsnätet och det var toppen. Billigt och snabbt, inga störningar, vi var så nöjda.

Igår handlade jag efter jobbet och sedan slappade vi på kvällen, alla somnade en efter en. Henry på mattan, Alicia halvt på soffan, F i sängen med tv:n på och jag i soffan med film på. Vaknade vid 00.30, lät barnen sova där de sov och jag gick in och lade mig.

Igår fyllde lilla gumman Denise 3 år, så stort GRATTIS till henne. Vi ska dit nu vid 15.00 och fira henne, ska bli kul!

Ikväll blir det Melodifestival del 2, och ev. någon film efter det.

Imorgon är det Alla hjärtans dag så det blir familjemys hela dagen typ =)

Ni får ha en fortsatt skön helg, nu ska jag kolla vilka filmer som finns ute hehe

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0