Måndagskväll var det här

Och dagen har flutit på i bra takt. Slutade strax efter 14.00 idag och det är en alldeles lagom lång arbetsdag =)
Hämtade barnen och stack hem till R och hälsade på. Barnen hade väldigt roligt ihop.

Nu sover de gott och jag sitter här en stund innan jag ska kolla på film.

Igår såg jag en kinesisk skräckfilm som hette "Grotesque"




Läskig butcharfilm liknande Saw typ. En galen doktor som torterar folk till döds med olika verktyg/uppdrag. Helskum var den men gillar man dessa slags filmer bör man se denna.

Ni får ha en fortsatt trevlig måndagkväll,


Kommentarer
Postat av: Ingela

Har svårt att förstå varför man vill se den sortens film. Varför är man fascinerad av tortyr och att se människor lida? Förklara gärna - är desto mer makabert desto mer underhållande?

2010-02-09 @ 12:46:06
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Ingen aning varför jag gillar att se sådana filmer då och då. Jag blundar ändå mig igenom filmen. Men denna var lite väl äcklig, inte läskig men äcklig.

Sawfilmerna däremot är läskiga och sjuka men på något spännande sätt.



Jag gillar olika genrer av filmer och försöker kolla på lite av allt.

2010-02-09 @ 18:40:49
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0