Melodifestivalen, film och myssöndag

Igårkväll bunkrade vi upp oss med gott att äta och dricka för det var dags för Melodifestival Del 1. Alicia hade med sig en pistol med ljud som skulle avfyras vid dålig låt och en snurrande och blinkande sak när låten var bra.

Alicia gillade mest låten "Singel" haha och jag gillade låtarna som tog sig vidare till Globen, Ola och Salem Al Fakir. Angående Andra chansens bidrag så gillade jag inte Jessica Anderssons ballad, en tråkig låt. Den lugna rocklåten var för lugn i detta sammanhanget men annars helt ok.
Men gillade även Linda Pritchards "Hot Hot Hot" som tråkigt nog blev utslagen.

Efter festivalen kollade jag på en film "Trubbel i paradiset":



Tyckte om den, handlar om 4 par varav minst ett av dem är på väg att skiljas men de åker till Eden, ett paradis för par där se ska med hjälp av terapi m.m. återfinna varandra.
Se den, har ni sett den? Vad tyckte ni?

Idag så städade vi hela lägenheten ordentligt och det gick mycket snabbare än vanligt. För F hjälpte till mer än vanligt =)
Sedan åkte vi till Heron City och åt McDonalds och jag kinmat såklart. Sedan fick barnen leka av sig lite och nu är vi hemma igen. Barnen badar och sådär, jobbedags imorgon igen, helgen går alldeles för snabbt förbi, ångest. Måtte det inte falla mängder av snö i veckan, vi har fått nog!!

Ikväll ska jag kolla på film, hittade flera som verkade bra problemet är tiden. Så jag fick välja dem som hade högst betyg typ.

Njut av de sista lediga timmarna nu, ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vågar ni ladda ner film? =/ eller?



Melodifestivalen håller jag med dig i stort. Vad kul idé att Ali skulle göra ljud vid olika låtar, hahaha! =)

2010-02-08 @ 07:59:38
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Ladda ner film? Vem? jag? =)



Ja, Ali är full av idéer och hon älskar Melodifestivalen, Idol och liknande. Hon rockar loss till varje låt =)

2010-02-08 @ 20:34:00
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0