Onsdagen fortgår, fortfarande hemma

Yes, jag är hemma idag med. Slappar och bara vilar mig frisk.

Har kollat på två filmer nu på förmiddagen:





"Paperheart", filmen är gjord som en dokumentärfilm. Där en tjej intervjuar folk om kärleken, hon tror inte själv på kärleken. Ingen fantastisk film men lite härlig att se på ändå.

 

Sedan såg jag "Tribute" med Brittany Murphy (RIP)

En helt ok thriller typ med mystisk runt omkring hennes mormors liv och död.


Nu ska jag strax iväg och hämta Alicia och lämna henne i kyrkan. Ikväll är det simskola också.
Känner mig ok nog att göra detta, måste komma ut också. Har suttit inne i 5 dagar typ...

Jackie och Patrik vann Paradise Hotel igårkväll och det var ju helt rätt. De förtjänade verkligen det!

Imorgon ska jag jobba igen, tror det blir ok fast vi har fortfarande ett vidrigt väder att tampas med...

Ha det gott och varför är myndighetssaker så krångliga och tidsödande här i Sverige...??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0