Vabbandet och snorandet fortsätter

Här pågår det ett evigt nysande, slemhostande och snorande. Barnen är lite piggare idag men jag har blivit ännu mer förkyld.
Vi stannar hemma även imorgon, bättre att barnen får vila upp sig ordentligt hela helgen så att de/vi kan komma tillbaka till vardagen med nya krafter på måndag, förhoppningsvis!!

Idag har en av mina absoluta favoritartister konsert i Malmö, varför han inte kommer till STHLM förstår jag inte... Här kommer en av mina favoritlåtar "Closer" med ingen mindre än Ne--Yo:



Jag är såklart ledsen över att inte kunna närvara där ikväll men hoppas att ni som ska dit får en härlig kväll!!

Jag får istället se fram emot R.Kelly som vi ska se om precis en månad här i STHLM.

Igårkväll såg jag en svensk film, "Bröllopsfotografen":



En helt ok film, ganska underhållande. En hel del kända svenskar med som det brukar vara i sådan filmer. Handlar om en rockkille från Värmland som flyttar till Stockholm för att försöka bli bröllopsfotograf.

Imorse såg jag ännu en film, det positiva med att vara hemma, kunna se många filmer =)
"City Island":



Den var faktiskt väldigt underhållande. Huvudpersonen spelas av Andy Garcia, som bir i Bronx. Hela familjen gömmer hemligheter för varandra och det är en väldigt bråkig och stökig familj =)
Rekommenderas!

Nu ska räkningar betalas!
Nu är det över, vårt största ekonomiska hinder är avbetalt och fr o m nästa månad så ska det sparas pengar, så mycket som möjligt inför vår Nigeriaresa och senare vårt hus. Vi klarade det, tänk vi klarade det!! =)
I helgen ska det drickas vin och firas!!

Ha en fortsatt skön torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0