Åh, vad jag är slut i kropp och knopp

Jobbat över både igår idag. Känner att jag använder all min energi på jobbet. Idag var dets vårt att gå upp och ännu svårare att få upp barnen.
Tuffa tider för oss just nu, januari är den tuffaste månaden på året vad gäller väder och postmängd.

Ikväll blir det fimtajm. Såg på Blood in Blood out igår, den gamla klassikern. Tyckte jag verkligen de var coola på den tiden? Haha, de ser så roliga ut speciellt kläderna! Byxorna uppe vid armhålorna =)

Ikväll ska vi se New Moon, men först ska jag kolla igenom lite bloggar.

Imorgonkväll ska vi på kryssning, kul! Barnen älskar det och vi tycker det är trevligt att komma bort lite från vardagen och bara vara, utan telefon och internet.

ha en trevlig helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0