hej på er

Måndag igen och söndagen gick i ett mycket avslappnat tempo. Satt vid datorn, kollade på film och bara latade mig.
Det blev ingen dammsugning... Vi sparar det till nästa helg =)

Kollade på "Imagine that" igår, en komedi med Eddie Murphy och den var ganska bra tyckte jag.

Ikväll blir det nog "This is it" med Michael Jackson men jag vill ju även se Paradise Hotel, jobbigt va?? hahaha

Idag var det ganska ok på jobb, slutade vid 15.30 alltså i normal tid =)

Håller på att ordna saker inför Felix´ nya pass, en hel del saker nigerianska ambassaden vill ha. Kopior på lite allt möjligt och dessutom kostar det 2500 kr...
Det är första steget mot vår Nigeriaresa, att skaffa ett nytt pass åt Felix.

Nästa steg är att redan nu söka om ledighet från våra jobb, mitt jobb är nog lugnt men på Felix´ jobb är de ju lite speciella. Vi kommer även strax att börja titta på biljetter och datum, men troligen blir det 4 veckor i januari 2011.

Ni får ha en fortsatt trevlig måndagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Shit vad dyrt! Är det visumet som kostar eller? Och skaffa en inspelningsbar dvd med hårddisk =) så himla bra, kan börja se program som fortfarande är under inspelning m m =)

2010-01-19 @ 13:15:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Nej, det är endast ett nigerianskt pass som kostar så mycket. Han har tappat bort sitt, om han hade kvar sitt gamla hade det bara kostat 1500kr.

Mitt och barnens visum kommer att kosta 500kr styck.

Mycket pengar att spara inför resan men det kommer bli helt underbart den dagen vi sitter på planet ner, helt underbart!!

2010-01-21 @ 22:51:54
Postat av: Kerstin

Jo, en inspelningsbar dvd med hårddisk står med på "vill ha listan" =)

Men just detta året går alla pengarna till resan.

Kram

2010-01-21 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0