Jag är så krasslig buhu

Är så förkyld och halsont har jag också... Har kämpat mig igenom onsdag-fredag på jobbet trots att jag borde legat hemma och vilat.
Så nu i helgen är det vila som gäller.



Såg denna filmen igår, "Jennifres body". En ganska skum film med en tjej som får en demon i sig och börjar äta upp folk typ. Lite B-aktig men tjejen är väl snygg för killar att titta på =)

 



Såg även denna film igår/idag " A law abiding citizen". En riktigt bra film om en man som känner sig orättvist behandlad av rättsväsendet och börjar ta saken i egna händer typ. Mycket bra, rekommenderas.

Ska fixa lite nya filmer nu, ser tomt ut på "hyllan".

Snart ska Felix iväg och köpa mat från Max, orkar inte laga mat idag så det blir lite takeaway =)

Vi har mycket snö nu och kylan är hemsk, -15grader igår och idag är det väl runt -12 grader. Trött på snö, trött på kyla men det tydligen dröja innan våren är här. Imorgon är det i alla fall sista januari, vilket är så underbart! Hatar januari, en lång, kall och meningslös månad typ.

Ha en skön helg mina vänner, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0