Känner mig ganska så hängig

Och börjar fundera på att vara hemma från jobbet imorgon. Jag är förkyld fortfarande, halsen är öm men det är kroppen som är värst, liksom öm och inte fit for fight. Vet inte om jag fysiskt orkar arbeta imorgon. Får avvakta någon timme men det lutar mot att jag är hemma och vilar imorgon.

Barnen är ok i alla fall. Jag är sällan hemma från jobbet p g a att jag är sjuk, mest för att barnen är sjuka. Behöver pengarna så det svider ju att få en karensdag men vad ska jag göra?




Såg denna filmen igår "Case 39" med bl.a. Renee Zellwegger. En thriller som var bra. Spännande och oförutsägbar.


Nu ska jag vila resten av dagen, ikväll måste jag tyvärr tvätta fast jag inte har lust.


Hoppas ni mår bättre och njuter av söndagen!


Sista januari idag, underbart, februari är så välkommen så, ett steg närmare våren fast det inte skänns så när vi tittar ut från fönstren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0