Sitter på jobbet och surfar =)

Jag har dock stämplat ut och jobbar inte längre. Slutade 17.00, men sitter och väntar på att klockan ska bli 17.45 då Alicia slutar Kyrkans miniorer i kyrkan mittemot mitt jobb.

Så du sitter jag här och surfar, kollar bloggar och bloggar.

Idag kör Knut julen ut och vi får väl se om jag orkar och hinner slänga ner julsakerna ikväll.

Öronkontrollen igår gick jättebra, Henrys rör sitter där de sitter och allt såg bra ut. Skönt!

Hmm, annars händer inte så mycket i mitt liv just nu förutom jobb, jobb och jobb vilket innebär långa arbetsdagar och mycket post blää
Kroppen är sliten och jag är hungrig och trött hela tiden. Men men snart (?) är vintern över och då kan vi se framemot våren/sommaren.

Nu ska jag strax gå och hämta Alibali men ni får ha en trevlig onsdagkväll och en härlig torsdag!!

Ciao

 

Kommentarer
Postat av: Tessan

SNÖ snälla försvinn!!! Orkar inte mer :(

2010-01-14 @ 18:57:04
Postat av: Kerstin

Blä för snö!!

2010-01-15 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0