Söndagsinlägg

Hej på er!

Hoppas ni njuter av helgen =)

I fredags kollade jag på en film "The timetravellers wife" och den var faktiskt bra. Ett äventyrligt drama typ.

Igårförmiddag åkte jag och barnen till simhallen där Alicia simtränade lite och badade. På onsdag börjar nästa simkurs.

Senare på dagen kom Anna och barnen över. Jag bakade äppelkaka och barnen tittade på nya filmen "Det regnar köttbullar" Det var trevligt att ha folk här, det är ganska sällan.

På kvällen kollade jag på två filmer. "The stepfather" en thriller precis i min smak. Handlar om en mördande styvfader typ, se den!
Sedan blev det "whiteout" som var helt ok, även den en thriller om folk som blir jagade m.m. Tyvärr så var det något fel på filen aaaahhh så de sista  minuterna kunde jag inte se. Irriterande eller vad? Jag ska strax försöka fixa problemet så jag kan se slutet.

Idag blir det en lugn söndag. Vi hälsar ev. på några vänner om de kan och har lust annars blir vi hemma och slappar. Eller vi måste väl plocka undan och dammsuga men mer tänker vi INTE göra. Måste samla krafter inför nästa tuffa arbetsvecka!
Det lär säkerligen bli någon ny film ikväll också =)

Ciao

Ha en fortsatt skön söndag

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du skriver om filmer. Det är bara att gå till din blogg och kolla om man vill ha lite tips. Du sammanfattar filmerna kort och bra. :) Hoppas ni får det lättare på jobbet snart.

2010-01-17 @ 22:48:01
Postat av: Kerstin

Kul att någon gillar mina korta filmrecensioner =)

Hoppas också det blir lättare på jobbet snart, det börjar i alla fall bli ljusare =)

2010-01-18 @ 18:04:03
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0