Dåligt bloggande, sorry

Har egentligen ingen tid nu heller, barnen måste läggas...

Men liten summering.

Tisdag:

Jobb, tvätt, planering


Onsdag:

Jobb, syster Ingela med familj kommer och vi är superglada. De tar ut alla barnen på lekplats. Vi kollar på Trollkarlens lärling men med mycket dålig bild och ljudkvalité så den ska ses om.

Torsdag:

Jobb, barnen lediga och är hemma med kusinerna Kalle, Albin och Simon. Jag slutar väldigt tidigt, vid lunchtid, kommer hem och kör ett Jilian träningspass tills knäet värker... Måste ta det lugnt med hoppen i framtiden. Vill inte paja knäna.
Syster Ingela med familj åker på en 24 timmars nöjeskryssning.

Mamma fyller 72 år och min kompis Riina fyller 31 år. Vi går hem till Riina och äter tårta och firar lite.

Fredag:

Jag fyller 31 år, GRATTIS åt mig själv.
Sista jobbedagen innan semestern! =)
Syster Ingela med familj kommer "hem" igen och vi ska gå ut och äta för att fira mig.

Får se hur mycket jag hinner blogga imorgon och resten av helgen för det är svårt att hinna med allt, öbskar dygnet hade fler timmar.

Ha en superskön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0