Första dagen på semestern!!

Ja, den har inletts med en sovmorgon. Det vankas frukost så fort alla vaknat till härhemma.

Vi hade en trevlig kväll igår. Först var vi på grillen och åt mat. Sedan fortsatte ätandet hemma med tårta, kakor, en massa snacks.
Vi spelade liter spel och drack lite öl.

                                  

Idag har vi inga planer än men något ska vi ju göra. Sedan blir det en massa packande och förberedande inför resan imorgon.

Vi är nere i ca 10 dagar men ändå känns det stressigt... Så många jag vill träffa och jag ska försöka planera min tid väl där. Många gamla vänner som jag gärna vill träffa och sedan hela tjocka släkten ju. En bra plan är det som gäller =)

Jaja, ni får ha en skön och trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0