Hejsvejs

Ännu ett tråkigt inlägg där jag inte har nägot att säga typ.

Jo, förresten vi fick veta en rolig nyhet idag. Min syster Ingela med familj kommer upp till oss nästa vecka, onsdag-söndag =)
Alicia blev överlycklig och skrek och dansade runt.

Alltid lika kul att ha de här, välkomna hit!!


                                                      

Nedräkning till semestern, 7 arbetsdagar kvar. Sedan blir det 3 veckors semester för mig, superskönt! Ska ta dagarna som de kommer, har lite småplaner men mest ska vi bara njuta av att inte behöva planera och strunta i vardagsrutiner.
Gå och lägga oss när vi vill, gå upp när vi vill och äta när och vad vi vill hehe

Vad hittar ni på, ni som har semester just nu?

Finns det fler än jag som inte haft sin ännu och också räknar ner dagarna?

Ja, that´s about it, tråkig jag vet...


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vi har semester nu =) och vi har badat, slappat, sett mycket film, varit på konfirmation, kalas och jag har bakat en massa med hjälp av min Kitchen Aid =) idag har jag varit rastlös - ville hitta på något men ingen annan i familjen ville göra något så då var jag "tvungen" att baka igen - piroger, perfekt utflyktsmat! Och så gjorde jag en massa satayspett, smaskens. Men det är så skönt just detta att inte passa tider, utan vakna av sig själv och inte av en satans väckarklocka!!! Det måste jag säga är det bästa med semestern - att få sova ut! =)



Det ska bli kul att komma upp till er igen! =D

2010-07-14 @ 22:14:58
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Har ni? =)

Låter som ni verkligen njuter av er semester och et förtjänar ni verkligen!! Kram

2010-07-15 @ 21:08:55
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0