Måndag och kan det bli hetare ute??

Alltså jag älskar värmen men kan den inte hålla sig utomhus?

På jobbet är det typ 30 grader och det känns som vi sitter i ett enormt kvavt växthus. Vi kan bara öppna två dörrar och inga fönster, vi har en massa fläktar men de hjälper väl inte så mycket...Tur att vi är ute ett par timmar om dagen och får frisk luft.

Natten är värst, svårt att sova när det är så hett och kvavt men annars så älskar jag det!

Idag var det lite tuffare på jobb, slutade vid 15.00. Vi var endast 2 ordinarie på plats (skulle egentligen varit 3) och så 4 vikarier. Men vi jobbade ihop som en grupp och fick ut all post vilket är det viktigaste =)

Har precis cyklat och tränat magen, tränar varje dag, kan inte sluta. Men det är bättre att träna varje dag än att äta skitmat varje dag.

Jag har gått upp 0,5 kg förra veckan, buhu men det är mitt eget fel. Nu försöker jag rätta till det med bra mat och träning.

Igår såg jag en film





"Triage" med bl.a. Colin Farell. Den handlar om två krigsfotografer som reser till Kurdistan och sedan får man följa när den ena återvänder och hur han har posttraumatisk stress m.m. Den var helt ok och mycket intressant.

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0