Måndag var det här, 4 arbetsdagar kvar

Visst har nedräkningen börjat. Känns segt att arbeta "när alla är lediga" men vad ska man göra?

Fick jobba över i dag, en dryg timme, vi fick in ganska mycket post och vi är få på plats. Så vi jobbade på, när jag gick hem 16.15 var tre vikarier ute och delade fortfarande...

Hoppas det blir lugnare imorgon, då är vi en mer på plats också.

På onsdag kommer min syster Ingela med familj och vi längtar. Ska bli så kul att ha de här!

På söndag tar jag och barnen tåget ner till Skåne och stannar i ca 10 dagar, ska bli skönt och kul! Hoppas vädret håller i sig!

Igår såg vi en film



"Gamer" med bl.a. Gerald Butler. En actionrulle som handlar om ett spel där riktiga fångar ska klara olika nivåer i ett dödligt krigsspel. Man betalar för att kontrollera "sin gubbe".
Den var ok, ni som gillar spel tycker nog den är helt ok.

Ja, ni kanske tror att jag skiter i min vikt numera men nej det gör jag inte. Jag väger mig då och då, måndagen är ju den riktiga vägningsdagen. Jag tränar varje dag och visst kunde jag vägt 0,5-1kg mindre men jag är ändå nöjd. Jag har börjat få riktiga magmuskler och hela kroppen känns stark. Känns bra!

ha nu en bra måndagkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0