Måndagen i Malmö

Idag tog vi det först lugnt på förmiddagen. Jag tränade till Jillian Michaels ute på min mammas balkong. Nu har jag ont i knät igen, känner mig stel och ska nog inte träna med just den träningsvideon mer, måste hitta en annan.
Anna: Hjälp mig tack! =)

Helt sjukt, jag som verkligen vill och gillar att träna ska få ont av träningen och inte kunna träna.
Jaja, men något ska jag göra.

Jag och barnen var på en lekplats i ca 2 timmar, ni kan se bilder i inlägget nedan.

Min bror Göran och hans sambo Iréne bjöd hem oss på grillat så vi var där nu ikväll i ett par timmar. God mat och gott sällskap. Se bilder nedan.
Jag har nu bokat in en hel del under veckan, kul men hektiskt =)
 
Imorgon (09.00!) ska jag träffa en av mina allra äldsta vänner Cissi. Vi har inte träffats på 5-6 år och det är verkligen dags. Hon har fått en liten dotter också förra året så det ska bli kul att se henne. Sedan ska vi på kalas hos min brors fästmö Annelie klockan 16.00. Då blir det poolbad för barnen, roligt!

Ni får ha en trevlig kväll, här ska vi strax sova...

Ha en härlig tisdag


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej på dig! Ni verkar ha ett fullspäckat schema i malmö. Kul att det händer saker hela tiden. Har läst det jag har missat under 2 veckor på din blogg.



Självscanning på Ica maxi är slumpmässigt. Det här står på deras hemsida:

Butiker - Självscanning - Prisfrågor

Självscanning - vad styr avstämningarna?



SVAR:

Syftet med självscanning är dels att göra det enklare för dig som kund genom kortare köer, dels att minska belastningsskadorna för kassörskan.



Som helt ny scanner-kund får du normalt först en genomgång av butikspersonalen. Första gången du därefter scannar själv blir du alltid avstämd i kassan. Därefter är det systemet som indikerar när en avstämning ska göras - inte kassörskan. Avstämningen styrs av kortnumret och inte av kontonumret. Det innebär att en familj med två kort kan bli avstämda båda två. Avstämningen sker slumpvis - cirka en av åtta gånger, så nästa avstämning kan lika gärna ske nästa gång du handlar.



Branden då! Helt sjukt! Säkert försäkringsbedrägeri. Det går inte så bra för den affären så det kan vara möjligt. De bryr sig inte vad som händer runt om, bara den brinner ner. Samma sak med bilar som de bränner här.



Ha en fortsatt trevlig semester så syns vi v.34 :)



Krama familjen!



2010-07-27 @ 14:49:27
Postat av: Kerstin

Tessan: Jo, det där med självscanning har vi förstått att det är slumpen efter mycket diskussion och mailande.



Mmm branden, jag vet inte. Ägaren var tydligen svårt trakasserad av ungdomarna som hängde utanför, de mordhotade även honom med pistol tryckt mot halsen. Det är grannarna som pratade om det.



Jag njuter, underbart med semester!!



Vi ses, kram

2010-07-27 @ 22:27:23
Postat av: Anna

hallå ja!!!



ni kommer vara helt slut när ni kommer tillbaka.



Ja det där med träningen ska kolla upp det där okej.Tänkte fixa pilates...



kram

2010-07-28 @ 10:41:00
Postat av: Kerstin

Anna: Ja, tur att semestern inte är över då...

Det är så när man har 8 syskon och några gamla vänner som ska hinnas med.

Kram

2010-07-29 @ 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0