Onsdagsinlägg

Idag blir det ett sådan tråkigt inlägg för jag har typ inget att säga...

Ännu en varm och solig dag, älskar fortfarande det, kan inte få nog!

Ännu en tidig arbetsdag, älskar även det och njuter för det är typ bara på sommaren vi ser såhär tidiga dagar.

                                          

Har inte tränat med min träningscykel utan gjorde slag i saken efter tips från min vän Anna att prova på Jilian Michaels träningsvideos. Körde en som hette "Fat Banishing Boost Metabolism", 45 minuters träningsvideo med olika övningar, shit vad tufft det var.
Svettades som en gnu och orkade inte fullt ut men jag gjorde mitt bästa, är ändå nöjd. Ska köra det varierat med andra videos plus cykling.

Försöker äta bättre nu, har inte gått upp något i alla fall men känner att magen putar mer nu, känner mig typ övermätt efter att ha ätit "fri midag" så att säga. Svårt det där med lagom mängd när det gäller middag tycker jag.

Nu ska barnen läggas.

Shit vad jag älskar reggae, känns i hela kropp och själ när jag lyssnar på det! Önskar jag kunde gå ut mer på reggaeklubbar men skulle jag pass in bland dessa 18-20 åringar haha??!!

Ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Anna

så bra att du tyckte det hjälpte. Ju mer du klarar av det ju mer kan du ta i. Jag ska börja igen oavsett om jag e supertrött på´morgonen. Man vaknar till i alla fall...



Maten måste man hela tiden hålla på med samma portioner. att var övermätt känns f-j måste jag säga.

Vi får kämpa hela livet. Men vi måste tänka också att vi lever bara en gång detta underbara liv!!!



Bamsekramar till dig kära kompis

2010-07-07 @ 21:23:30
Postat av: Kerstin

Anna: Precis, svårt att hitta balansen mellan att leva sunt och leva livet...

Samma portioner av maten är perfekt för magen, men ibland är det bara så gott.



Kram, ses imorgon

2010-07-08 @ 18:50:24
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0