Stekhett och ingen luft

Ja, så har vädret varit och är fortfarande här i Norsborg... Jag klagar inte, jag trivs bra i sådant här väder.
Värre är det med gubben som ligger och kippar efter luft och undrar hur vi ska klara 3 veckor i Nigeria =)

Idag var pappa F och barnen på strande ett par timmar och lämnade mig hemma. Så då städade jag hela lägenheten ordentligt, har vi inte gjort på säkert en månad. Älskar när det är rent!

Sedan blev det ett träningspass med min träningsguru Jilian. Var tvungen att avbryta mitt i och dricka vatten, min hals var torr som fnöske... Skönt att träna, har ju ätit dåligt nu i veckan men med hjälp av träningen försöker jag hålla koll på vikten.
Nu nästa vecka ska jag vara hårdare mot mig själv och spara ätandet till semestern.

Såg en film igår



"The losers" en actionrulle som är bra från början till slut. Måste ses om ni gillar action och oförutsedda scener. Jag somnade i slutet men ska se det ikväll.

Ja, har inte så mycket mer att säga, barnen ska strax läggas och här blir det väl film

Ha en skön arbetsvecka ni som arbetar (som jag...) och njut av er semester ni som är lediga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0