Tisdagen i Malmö

Den började med en tidig morgon... Vi träffade en av mina allra äldsta vänner, Cissi. Det var fantastiskt roligt att träffas efter så många år.
Vi gick till Folkets Park där barnen fick leka och vi prata. Vi hade med oss frukt och bär som vi köpte på Möllevångstorget.
Vi fick äntligen träffa hennes gulliga dotter Sälla.
Sedan följde vi med henne hem, hon bor i en 5:a vid Davidhallstorg, jättefin!

Sedan åkte vi hem och vilade lite...

Senare tog vi bussen hem till min lillebror Max och hans tjej Annelie. Annelie hade kalas och det var trevligt med goda kakor och tårta, sedan grillade vi. Barnen fick plaska i poolen.

Nu är vi hemma hos mormor igen, inga foton idag för kamerans batteri dog, så det blir mer bilder imorgon. Jag har tagit bilder men kan inte föra över dem ikväll.

Imorgon ska vi sova ut och sedan åka hem till min syster Ingela i Skurup och vara där i typ två dygn. Får se om jag kan låna datorn där och blogga annars blir det på fredag när jag är här hemma igen.

Ha en rolig onsdag-torsdag!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Klart du får låna datorn! =) Bloggandet är ju ett must!

2010-07-28 @ 10:09:35
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: vad bra =)

2010-07-29 @ 10:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0