Torsdagen i bilder



Engbloms enorma legolåda, ett paradis för småkillar =)


Och nu dog kamerans batteri, typiskt...
Jag ska ladda den så återkommer jag med fler bilder senare.

Men jag kan berätta om torsdagen i ord sålänge. Ja, dagen började med lego och det var ju hur mycket som helst att bygga med.

Vädret var dåligt, molnigt och regnigt. Men vi åkte ändå till badet i Skurup och barnen badade och hade kul! Alla barnen är så duktiga på att dyka och simma. Det är bara Henry som inte kan simma ännu.

Kevin, min syster Paulas son kom också ut till oss i Skurup och umgicks med oss. Det är alltid roligare att vara fler! =)

På kvällen fick vi god mat och så tittade vi på en film.

Nu sitter jag hemma hos min mamma i Malmö igen. Min snälla syster Ingela körde oss ända hit. Nu ligger barnen däckade i sängen och kollar på film. Mormor tvättar, så vi får lite kläder tvättade också.
Idag trodde jag att vi skulle träffa en kompis men hon har inte hört av sig igen...

Vi har något bokat varje dag fram till att vi åker på onsdagmorgon. Det är några personer som vi inte bestämt något med än men de hör väl av sig inna vi åker, får vi hoppas =)

Så just nu ska vi bara vila upp oss. Imorgon ska vi umgås med Felix´ brors familj och det ska bli riktigt kul!!

Så fler bilder från igår kommer upp om någon timme!!

Nu har F äntligen gått på semester, 4 veckor framåt, härligt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0