Vacaciones

Yes, semester, äntligen!!

Det har varit dryga veckor att jobba när "alla andra" har semester. Men nu är det MIN tur att vara ledig, 3 veckor har jag.
Felix jobbar en vecka till, sedan har han 4 veckors semester.
Så barnen är lediga i 5 veckor så det är ju skönt men skolan börjar 19/8 så Alicia kommer gå på lektionerna men slipper fritids.

Ja, ska strax åka och handla lite. Min syster Ingela anländer snart till Stockholm igen efter sin nöjeskryssning. Så senare ska vi ut och äta för att fira mig, sedan blir det hemmamys med snacks och sådant där.

Ja, just det. Ni som missat det så fyller jag år idag, 25 år. Känns väl ok... Usch 30+ hur låter det?
Minns ni 80-talsserien "livet runt 30"?
Den handlade om par i 30-årsåldern, alla såg typ "gamla ut" och alla hade äktenskapsproblem och en massa jobbiga barn...

Ja, imorgon vet jag inte vad vi ska göra men något roligt ska vi hitta på. Plus packa allt vi ska ha med till Skåneland för på söndagmorgon avgår vårt tåg ner. Ska bli kul att komma ner, barnen längtar!

Ni får ha en trevlig fredagkväll!!


Kommentarer
Postat av: emma

Ja, för det låter ju inte alls som någon av oss - ser gamla ut, har äktenskapsproblem och och jobbiga barn, hahahaha! Vårt liv är ju rosenfött ;P

2010-07-23 @ 17:27:10
URL: http://eemmadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anna

grattis grattis!!

2010-07-23 @ 22:04:06
Postat av: Kerstin

Ingela: Haha, men jag menar att dagens 30-åringar har knappt gift sig, fått barn eller ser gamla ut =)

Bara jag då!



Anna; Tackar

2010-07-24 @ 09:45:25
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0