Hejdå CSN

Nu tackar jag för mig CSN.

Jag betalade precis av sista summan på 322kr och det är så skönt! Studerade med CSN lån halva 1999 och halva 2000 och har alltså nu äntligen efter typ 10 år betalt av lånet.

Önskar jag kunde säga no more CSN men vi får se, börjar jag plugga så blir det tyvärr mer CSN. Men då ska jag plugga till något där det senare känns värt att betala av lånet.

F däremot har typ 10 år kvar på sitt lån. han pluggade senare än mig och hade mer lån men men varje utgift som faller bort från våra utgifter är fantastiskt!!

ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis! Visst är det så himla skönt att avskriva skulder! Synd med Felix bara att han inte jobbar med det han är utbildad till =( då känns lånen extra tunga...

2010-06-28 @ 08:24:59
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jo, det är det som är det tråkiga, att betala av på något "man inte har" så att säga men men vad ska man göra?

2010-06-28 @ 21:25:23
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0