Min röst är borta

Det började igårmorse med lite heshet och ont i halsen. Nu kan jag inte prata alls, det är krax krax som kommer ut. Har inte ont och mår ändå ok men kan inte prata.

Har varit hes förut men detta är verkligen tappad röst, borta puff. Jobbade ändå idag men fick förklara för alla jag mötte att jag tappat rösten.

Vad ska jag göra för att få tillbaka rösten? Vad gör jag? Vad bör jag inte göra?

Tacksam för råd och tips!

Jag som älskar att prata åhhh, nu kan jag varken prata eller skälla =)

Nu ska barnen läggas.

Glömde säga att min kära vän Anna fyllde 31 år igår, Hipp hipp hurra.

Idag är det hennes son Wallace tur, han blev hela 5 år idag, grattis gubben!!

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja det var tråkigt att ha en tyst Kerstin på jobbet idag :( Citronte med honung i brukar vara en bra kur för halsen.



2010-06-09 @ 20:52:16
Postat av: Ingela

Det är bara vila som gäller

2010-06-10 @ 08:27:14
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Och så mycket jag ville säga som jag inte kunde säga... =(

Hoppas jag kan prata på måndag igen.



Ingela: Ok, då vilar jag!! =)

2010-06-10 @ 20:03:25
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0