Tjolahopp lördag på gång

Hoppas ni alla mår bra därute!

Själv sitter jag och äter Vikväktargodis, det slank ner några godisar från barnens också. Gott är det och i lagom mängd.

Igårkväll kollade jag och gubben på film:


"Unthinkable" med bl.a. Samuel L. Jackson. Det är en actionthriller typ som handlar om bomber, islamistiska terrorister, USA och förhör. Den var spännande och helt ok. Känns om slutet skulle vara annorlunda. Känns som alla filmslut är halvdana nuförtiden.

Idag är en sådan där skön dag, ledig, lördag och inga direkta planer just nu. Sovmorgon, träning och så var jag iväg och handlade. Nu äter vi godis och slappar.
Idag spelar Nigeria-Argentina och den matchen ska jag se. Heja Nigeria!!

Ska kolla lite på Blocket efter cykel till Henry men vi ska nog lära honom cykla på den 12 tummar han han nu innan han får en 16 tummare. Men kolla kan man ju alltid =)

Vi fortsätter jagandet efter ett pass åt F men det går trögt. På måndag får han ringa runt och se om någon kan hjälpa honom på något sätt.
Nigerianska ambassaden säger att de inte har fått passmaskinen än, visste inte att de skulle få en?!
Nigerianska ambassaden i England skulle han återkomma och prata med någon högre upp, i värsta åker F till England för att fixa pass.
Svenska migrationsverket säger att han måste fixa nigerianskt pass på ambassaden och vill helst inte ge honom främlingspass...

Usch jobbigt, vågar ännu inte boka resan fast F säger att jag ska. Vill veta först vad som händer ju.

Jaja, fortsättningen följer.

Ikväll blir det som sagt fotboll och film =)

Ha det gott och fortsätt kämpa!


Kommentarer
Postat av: Ingrid Poulsen

Är inte Felix svemsk medborgare efter så många år i Sverige`?

2010-06-12 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0