Torsdagkväll och ledig imorgon

Jag kan fortfarande inte prata, är hes som sjutton, aldrig varit så hes...

Har haft kontakt med www.vardguiden.se och de gav tipsen att sova högt med huvudet, vila rösten, inte viska utan prata normalt om jag måste prata. Försöka att inte hosta och harkla mig för det förlänger förloppet. Skulle räkna med ett par dagar inna rösten återkommer...
Det är en förkylning som satt sig på stämbanden helt enkelt.

Imorgon har jag tagit ledigt för Alicia har skolavslutning och det vill jag inte missa. Det ska hållas tal och sjungas. Jag har köpt lite gottgott åt fröknarna som tack för detta året.

Skönt med långhelg, behöver verkligen semester känner jag.

Har inte så mycket att skriva, ska lägga barnen nu och sedan vila upp mig.

Kämpar på med vikten och tränar varje dag, trots att jag är trött. Ska träna varje dag tills jag nått mitt andra mål, sedan blir det varannan dag.
Hoppas kunna nå mitt första mål på måndag, -5kg men vi får se, spännande!!

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas stämbandsinfektionen lägger sig snart! Och lycka till med vägningen! Min viktnedgång segar sig trots att jag är hur duktig som helst (jag kanske äter för lite???) men har inte hunnit med att motionera på en vecka nu. Man är ju så otålig!

2010-06-11 @ 07:46:41
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

INgela: Jag med, då kommer folk inte få tyst på mig haha

Tråkigt när man står still, viktnedgången segar sig. Men ha tålamod! Ibland går jag ner 5hg på ett dygn, ibland går jag ner 1-2 hg på 5 dygn.

Bara fortsätt och kämpa så kommer resultatet.

Träning behövs så när du kommer igång igen så ska du se att det händer saker.

Väger mig varje dag men räknar bara måndagars resultat som resultat.

Kram

2010-06-11 @ 14:40:09
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0