Här sitter jag igen

men jag tänkte på det där med att inte sitta vid datorn så mycket. Jag ska ändå försöka blogga varje dag men det är allt och det tar ju inte så lång tid. Alla andra saker på nätet får vara till helgen och så när jag har mer tid. Annars har ni ju inget att läsa när ni tittar in här =)

Igår på simavslutningen fick vi veta att alla barnen i gruppen klarar av att simma 200 meter, alltså är Alicia på en 5:e klassares nivå. Sedan berättade läraren att det är kravet de har på eleverna i 9:an annars får de IG i gympa.
Annat var det på min tid, då var det inte så viktigt med simningen.

Igår såg jag en film som hette Posession men den var sådär. Samma skapare som gjorde filmerna Grudge och The Ring men den var inte ens i närheten av deras läskighet.

Har några filmer på lager nu så det blir till att titta på film i helgen =)

Var ute med moppen idag igen men idag gick det mycket bättre. Jag hade spikdubbar under skorna och det var lite mindre halt.

ha en trevlig torsdag, här ska det tränas och kollas på film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0