Ni kommer inte tro det...

men vågen visade otroliga -3,1 kg imorse. Men startveckan brukar gå väldigt bra för mig. Nu gäller det bara att fortsätta kämpa, varje hg är ett stort steg egentligen.

Idag bjöds det på smarrig chokladtårta på jobbet men jag avstod men den såg riktigt god ut mums.

Usch idag var det en riktig skitdag på jobbet... Det var ishalt, och där kom jag på min moppe. Jag ramlade i en nedförsbacke men det gick bra trots allt. (som tur är) Sedan ramlade jag när jag gick. Flera ggr halkade jag till och jag spände mig hela dagen.
Droppen var när moppen ramlade och motorn dog. den gick inte igång och jag kände mig så uppgiven och ledsen... Jag som aldrig ger upp, såg mig själv övervunnen och ringde chefen och bad om hjälp. En arbetskompis ställde upp och kom ut och hjälpte mig igång med moppen samt delade en av mina gator. Jag hade aldrig klarat det utan hans hjälp!

Är helt slut i kroppen nu och det är bara måndag. Snälla låt det blir plusgrader, snälla smält bort skiten. Visst är snö jobbigt men tjock och jävlig is är fan så mycket värre...

Fortsätt nu kämpa mina vänner!! Ciao

Kommentarer
Postat av: annazeta

All heder till dig och människor med liknande serviceyrken som dagligen kämpar och står i. Ni är de sanna vardagshjältarna. Du som är så intelligent och kan bli vad du vill, håller fast vid detta yrke år ut och år in och utför allt så plikttroget, beundrar dig verkligen.Hård kram till dig.

2010-03-15 @ 20:23:09
Postat av: paula

usch ja....här i malmö är det soligt och vårigt, all snön är borta och här är några plusgrader. helt underbart!!! flytta ner nu!!!! :-)

2010-03-16 @ 01:20:45
URL: http://www.paulasblogg.bloggagratis.se
Postat av: Ingela

Nej, all snön är inte borta - absolut inte i Skurup. Hela vår gräsmatta är fortfarande 20 cm snöis - som en glaciär nästan! Varje dag smälter lite - sen blir det rännilar av is att halka på =(

Det är extremt synd om dig så som du sliter på jobb. Ni är värda 10 000 extra i lön!



Fantastiskt resultat! GRATTIS till ditt nya sunda liv - för resten av livet ;) kram

2010-03-16 @ 07:53:40
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anna

Isen är ingen lek hade ingen aning om att det var så mycket is. så igår kväll var jag ute med mina stavar. Var på väg att gå tillbaka men NEJ jag ska gå min runda med eller utan is.

Vilken tur att du inte skadade dig. Jag tycker lika dant att ni borde få extra erättning under vintern.



Bra kämpat vännen here we goo!!

2010-03-16 @ 19:09:05
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: Tackar så mycket! Kram



Paula: Åh, låter hela wunderbar



Ingela: Ja, vi är verkligen värda mer i lön men detta året vill arbetsgivaren höja våra löner med 0%... Sjyst va?



Anna: Here we go!!

2010-03-17 @ 11:00:56
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0