Torsdagkväll var det här

Och jag har precis tränat =)

2 ggr denna veckan och det känns bra. Har faktiskt gått ner 0,9kg sedan i måndags, fråga mig inte hur?! =)
Jag har ätit som vanligt men bara tränat 2 ggr. Så jag är peppad inför måndagen och starten på mitt nya liv.

För andra natten i rad så sov barnen i sina egna sängar hela natten, helt fantastiskt. Förstår inte hur det har gått till? Vet att det kan komma bakslag men bara att de lärt sig att somna själv i sina sängar är ett stort framsteg.

Idag hurrar vi för min syster Paula som blir hela 35 år idag!! Hipp hipp hurra! Hon ska ha fest i helgen som vi tyvärr inte kan gå på =(

Nu ska barnen strax i säng och tänk att det redan är fredag imorgon jippie =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh, vad härligt att nanny-trixen funkade! Skitkul!



Och vikten... ibland känner jag att man har gjort och sagt allt, och ändå hamnar man på samma plats igen. Så nu har jag äntligen börjat mitt hemliga (än så länge) koncept - vägen till framgång! Funkar inte det så får jag krypa under någon sten och förbli tjock i resten av mitt liv. Heja oss!!!

2010-03-04 @ 20:39:39
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

ja du...de e nog 10 ggr svårare för kerstin än oss ingela...

men varför är vi då inte smalare?? hahahahahahaha

2010-03-05 @ 00:01:15
Postat av: Kerstin

Ingela: Du måste ju dela med dig av ditt hemliga koncept! Hoppas det funkar. Heja



Paula: Alltså att gå ner brukar gå bra för mig men det j-a problemet är att så fort jag äter något som innehåller socker så börjar mitt sockerberoende sätta igång. Kanske måste jag utesluta socker för alltid?? buhu

2010-03-06 @ 17:38:09
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis, vad kul. Man behöver inte banta bar träna och äta mindre.

Vad skönt att ni har kunnat sova själva...

Grattis!!!

2010-03-06 @ 18:07:21
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tackar =)



Jo, det blir träning och äta mindre/inget socker.



Kram

2010-03-07 @ 18:43:49
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0