Fredagkväll

Ja, idag var det ju en vanlig arbetsdag för oss knegare =)

Frititds hade inte skrivit upp att Alicia skulle vara där idag trots att jag pratat med hennes fröknar 2ggr, ringde t o m i måndags för att säkerställa att allt var ok. Men nej, hennes namn var inte med men hon fick ju ändå lämnas.
Hur kan man lite på en sådan personal? Varför görs sådana misstag?
Var riktigt förbannad, ska fråga varför nästa vecka när hennes fröknar är tillbaka.

Har faktiskt tränat idag med, varje dag ska det cyklas och på måndag då blir det stenhårda matscheman, ska klara detta 6-7 kg has to go.
Måste vara fin på festen ju!!   B-)

Ikväll när jag kom hem så var det verkligen denna låten som spelades i huvudet



För överallt stod ungdomarna och hängde, polisbil och poliser som stod och pratade med ungdomarna. Välkommen till vår betong!

Nu ska det dippas chips, borde inte men på måndag, på måndag, ska klara det, kom igen nu allihopa!

Ha en skön kväll mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes Yes here we go. Jag har 15 kg att kämpa på

2010-05-15 @ 21:32:59
Postat av: Kerstin

Anna: Nu kämpar vi!

2010-05-16 @ 19:33:07
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0