Fredagen

Det gick bra att köra moppen igår alla ni som tänkte på mig =)

Det snöade inte, det var solsken men kanske 2 dm snö på marken men det gick bra och vi slutade tidigt också. En perfekt arbetsdag!

Jag shoppade väldigt mycket igår, kan inte hjälpa det när man ser alla fina julsaker. Det blev julgran, kulor, glitter och allt möjligt. Hittade även 4 julklappar som ska ges till släkt och vänner. Hittade även några presenter till Henry. Nu har vi fått ihop 5 presenter men vi ska köpa några fler.

                                     

Väl hemma så började Idol och det känns tråkigt att Linnea fick åka. Tyckte Minnah skulle åkt ut men det kommer säkert gå bra för Linnea i vilket fall som helst. Nu är det bara två fredagar kvar och tyvärr missar jag stora finalen vilket jag aldrig nånsin gjort sedan programmet började...
Men vi ska på julbord med jobbet den dagen och det går ju inte att missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0