Måndag och är hemma

Ja, och otroligt nog är det inte VAB som gäller utan jag själv är ju sjuk. Jag är dock bättre idag och illamåendet är borta. Den uppblåsta magen är också bättre. Om det fortsätter så här i någon timme till så vågar jag nog jobba imorgon.
Jag dricker blåbärssoppa och äter skorpor för att magen ska hålla sig lugn, har knappt inte druckit läsk alls och saknar det inte heller.

Ensam hemma hela dagen, det var längesedan. Känns skönt och lugnt, inget kallande, inget bråkande och jag kan göra precis vad jag vill =)

Igår såg jag en film



"The Infidel" en rolig brittisk komedi om en muslimsk man som upptäcker att han blev adopterad som 2-åring. Hans biologiska föräldrar är judar. Den är rolig och eftertänksam.

Nu ska jag strax kolla på Desperate Housewives, avsnitt 7. Det är ju bara bäst.

Ha en skön måndag alla arbetare, sjuklingar och vabbare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0