Måndag var det här, veckan är igång

Fy fan vad jobbigt det var på min runda idag... Fyra timmar på moppe i regn och typ 2 plusgrader, det var inte så kul. Alla mina vantar var dyblöta men jag kämpade på, till slut var det så mörkt att jag knappt kunde se...

                                     

Min snälla chef kommer nog bevilja mitt semesterbyte från vecka 2-52 =) Då kommer jag och barnen ner till Skåne på juldagen och stannar till Nyårsafton. Fast Alicia vill inte, hon gråter för att pappa inte ska följa med. Ska försöker bearbeta henne för hon måste ju med!

Kom på precis att Desperate Housewives nya avsnitt är ute nu, så då ska jag ha myskväll i soffan då =)

ha en skön tisdag, hoppas på mindre regn

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad bra att du fick byta till vecka 52. Det är inte många veckor kvar till jul nu.

2010-11-15 @ 22:07:44
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: mamma

Vad bra att Du fick byta vecka! Jag är säker på att alla syskonen får puzzla ihop sina aktiviteter, så att de får träffa Dig.Alicia skall inte vara ledsen. Den viktigaste dagen vid jul är julafton och då är ju hela familjen tillsammans. Jag får skriva en rad i hennes blogg!

2010-11-15 @ 22:19:38
Postat av: mamma

Har inte Alicia någon blogg längre? Men nog tycker hon det blir roligt att träffa kusinerna! Fint foto avhenne tillsammans med tomten!

2010-11-15 @ 23:04:32
Postat av: Anonym

Madde: Bytet är inte klart än men chefen verkade positiv, hoppas få veta till 100% innan fredag.



mamma: Alicia har en blogg men hon skriver aldrig i den. Jag har tagit bort länken.

Bytet är inte klart än men chefen lät positiv, hoppas få veta senast fredag. Nu är Alicia lite mer gladare inför att resa ner.

2010-11-16 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0