Ny dator plus vunnit en liten tävling

F har pratat om att han vill ha en ny dator länge nu. Vår huvuddator är 9 år gammal...
Så efter mycket om och men så köpte han en "monsterdator" igår från Blocket. 6000 kr kostade den, den har typ allt han ville ha främst en stor hårddisk och ett supergrafikkort till hans 3D grafik.

Den skulle ha kosta 14000kr i affären men på Blocket hittar man ju allt =)



Sedan fick jag en vinst i brevlådan. 50 kr presentkort på Pizza Hut, jag var en av de hundra som svarade först i en tävling som de hade på nätet. Kul med lite vinster såhär i höstmörkret!

Någon som börjat fundera ppå julklappar ännu? Kanske t o m börjat köpa dem?

Hmm, måste börja planera känns det som. Vilka, vem, när, hur mycket m.m.?

Nu  väntar jag på man och barn, ska hoppa in i duschen först bara, det blir jobb imorgon.

Kommentarer
Postat av: paula

detta året köper jag inga julklappar till er ! hahahaha :-)

2010-11-01 @ 23:46:42
Postat av: Ingela

Kul med vinster! Längtar jag också efter. Undrar över dessa tävlingar på nätet om de verkligen är äkta?



Julklappar har jag köpt till mina barn och några till Jockes syskonbarn. Men långt ifrån klar...

2010-11-02 @ 09:22:56
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

paula: Ok =) Men jag köper till Kevin i alla fall även om vi inte kommer ner.



Ingela: Ja, vissa tävlingar är säkert bluff, speciellt de där som man ska svara på massor av frågor sida efter sida. De tävlar jag inte i.

Jag tävlar på medlemstävlingar mest, där jag är medlem och får mail från, de ser jag som seriösa.

Ok, julklappar är som ett helt projekt! =)

2010-11-02 @ 18:15:15
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0