Shopping, första julklapparna

Vi fick tag på fina kläder till Alicia, julklappar till tre av mina vänners barn, en mössa åt mig.
Här är lite bilder på inköpen



Svarta mjukisbyxor "Hannah Montana" från Kapp Ahl, 179 kr med 50 kr rabatt (me like) fick vi de för 129kr.



Svarta tight med glitter samt tillhörande tröja "I love disco" från Lindex. 199kr med 50 kr rabatt blev det 149kr.



Svart tröja med tryck "Alliance" från Lindex. Halva priset av 129kr så det blev endast 65kr för denna tröja =)



Hello Kitty termovantar. Hon har slarvat bort sina andra *arg* så jag var tvungen att köpa nya. Inköpta på H&M för 69kr.



Min nya mössa. 99kr på H&M. Jag har inte haft mössa sedan jag var liten (förutom min fina gröna på jobb) men kände att nu var det dags.



Sean blev det en tur in på BR där tre julklappar inhandlades åt mina vänners barn. Det blir julklappshandling varje helg nu fram till jul =)


Och bakning, kalas mitt i allt (lillgubben fyller ju 5 år), adventsfirande, besök av storebror med sambo, julbord med jobbet, julkort ska fixas m.m. puh, tur att det bara är jul en gång om året.


Nu ska jag kolla lite bloggar, kolla in vilka filmer som ska ses idag =)

Ha en underbar lördag gott folk

Kommentarer
Postat av: tessan

Dagens outfit ;-)

2010-11-20 @ 18:10:50
Postat av: Kerstin

Tessan: Ja =)

2010-11-20 @ 19:33:17
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0