Tisdag, jobb, konstig mage

Ja, jag gick till jobbet idag trots att jag kanske borde stannat hemma?! Min mage är fortfarande skum, svårt att beskriva. Ibland uppsvälld som en gravidmage, gör konstiga ljud ifrån sig och är allmänt ur form.

Jag köpte tabletter på Apoteket så vi får se om de hjälper. 

                                            
Sommar *saknar*

F var däremot hemma idag, han har sådana besvär med nacke/rygg... =( Det är dessa j-a jobb vi har som sliter ut kroppen. Imorgon ska han åka till naprapathögskolan och få lite behandling.
Naprapatstudenterna är duktiga och det är så mycket billgare än att gå hos en riktig naprapat.
Hoppas det blir bättre snart!

Har väl inte så mycket mer att säga.

ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: Mammai

Jag skrattade gott åt Din beskrivning av magen, men jag förstår,att det inte är så roligt, när man skall hålla igång på jobbet. Krya på Dig!

2010-11-02 @ 22:40:38
Postat av: Ingela

Köp proviva - goda bakterier som kan rätta till ditt obehag.

2010-11-03 @ 09:25:39
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Tessan

Din mage låter alltid konstigt :)

2010-11-03 @ 17:11:37
Postat av: Kerstin

Mamma: Nej, roligt är det inte men det är bättre nu, sakta men säkert.



Ingela: tack för tipset! Ska definitivt testa det



Tessan: Jag vet att den brukar låta haha, dumma mage

2010-11-03 @ 18:29:39
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0