Åh, varför?!

Alicia är jätteröd och geggig i högra ögat... Alltså ärligt, jag vill inte vara hemma, jag vill jobba!!
Vi gav henne droppar och sköljde ögat men det finns en stor chans att ögat ser ännu värre ut imorgon...

Hur är det med ögoninfektion och skolan? På förskolan får ju barnen inte gå om de har ögoninfektion men får de gå till skolan? Om Alicia mår bra i övrigt, får droppar och orkar gå till skolan, får hon då gå?
Hon har fotografering på onsdag dessutom, hade varit riktigt ledsamt om hon missade det.

                                                

Jaja, vi får se hur vi gör imorgon.

Idag fyller min storebror Göran 46 år. Så hipp hipp hurra på dig!

Ja, är lite less på film för tillfället, brukar komma och gå mina  filmperioder. Idag blir det nog tv, det finns nog något program jag kan följa.

ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: anna

ring bara

2010-10-18 @ 20:09:27
Postat av: Ingela

Top model till exempel! =) tror inte hon får gå till skolan med ögoninfektion, mycket smittsamt! Men om ni frågar om lov borde ni få vara med på fotograferingen men gå hem igen sen.

2010-10-19 @ 09:38:49
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: F sade till mig idag att du ringde igår eller i helgen, han kom inte ihåg =)

Hoppas få läsa ett sms av dig imorgon då hehe



Ingela: Det gick bra tt gå i skolan efter råd från en sjuksköterska och även sjuksystern på skolan. God handhygien och ej peta i ögonen.

2010-10-19 @ 20:30:44
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0