Bebis, städning och skogspromenad

Yes, igårkväll såg vi någon tramsig komedi "Hole in one". Den var helt ok, några roliga scener, tyvärr lyckades jag somna 10 minuter innan slutet, som alltid...
Varför lyckas jag typ aldrig se slutet av filmer, får nästan alltid se slutet dagen efter.



Idag har vi storstädat, nu luktar här rent och det känns rent. Det håller i ca en dag =)



Ville bara berätta att min gamla goda vän Annika och hennes make Martin äntligen fick sin efterlängtade son Anton! Han kom igårnatt, natten mot lördagen alltså. Så stort Grattis Annika och lycka till mer ert nya liv!
Vill också snusa på bebis... buhu



Efter städningen gick jag och barnen på en två timmar lång skogspromenad. Norsborg är verkligen vackert om man går en bit ifrån betongen =)
Vi gick ner till Mälaren och där lekte barnen vid vattnet och blev rätt blöta så de frös rejält på vägen hem. Nu ska de hoppa ner i ett varmt bad.

Imorgon har jag tagit semester för Henrys förskola är stängd men tyvärr måste Alicia gå i skolan 08.15-13.15. Men efteråt ska vi åka och bada på nyrenoverade Fittjabadet, kul!

Ha en fortsatt skön söndagkväll och misströsta inte att det är måndag för snart är det fredag igen =)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är verkligen optimist - snart fredag igen, hahahaaaa...

2010-10-04 @ 11:32:16
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jag tycker veckorna går så snabbt, så fredagen är nära =)

2010-10-04 @ 17:00:26
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0