Ibland blir man så besviken

Förra veckan, två veckor innan höstlovet så frågar jag fritids om vi behöver anmäla att Alicia ska vara på fritids hela höstlovet. Oj, då hade de glömt att ge ut lappar där man ska skriva om barnen är lediga eller inte och vilka tider de ska vara där på fritids.

Nästa dag får vi föräldrarna lapparna. Jag lämnar den på fritids nästa dag. Idag, över en vecka senare så ringer fritids och frågar om Alicia ska vara på fritids på höstlovet. Nej, de hade inte fått min lapp... Så de skrev upp att hon skulle vara där.

Detta är inte första gången de gör såhär. Det är inte lönt att fylla i den där lappen... Jag kommer ihåg en gång när jag ringde två ggr på olika dagar för att säga att Alicia skulle vara där på klämdagen ändå hade de inte skrivit upp henne!

Tänk om det var något jätteviktigt man skulle ge till fritids och så försvann det. Man kan ju helt enkelt inte lita på personalen. Ok, att man missar en gång men nu är det väl tredje eller fjärde gången detta sker...

Ja, i-landsproblem jag vet.

Igår kollade jag på en film:



"The switch" tror att den heter pappa på burk eller något på svenska. Med Jennifer Aniston. Den var helt ok men känns som man sett sådana filmer förut, alltid liknande historia. det kan ju också vara bra ibland.

Fler än jag som ser framemot Saw 3D? Vill se den på bio men vem vill gå med mig? Kommer vara sjukt läskigt men åh så bra!

2 dagar till helgen, sade ju det =)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Riktigt dåligt av fritis!!

2010-10-29 @ 10:52:49
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Japp

2010-10-30 @ 14:11:08
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0