jag är en lögnare, fartdårar, barnfritt

Hejhej!

                                                 

Idag gjorde jag det igen för andra gången... Jag har ljugit. Jag ljög för Rädda Barnen gubben på Ica Maxi när han försökte prata med mig. "jag skänker redan" sade jag och då blir de så glada och tackar så mycket...
Grejen är att jag inte skänker pengar... Och nu har jag dåligt samvete, kanske måste börja skänka pengar för att stilla samvetet?!

Sedan så är jag så trött på många bilförare här i Norsborg. De kör som galningar, alldeles för fort, kör aggressivt och Gud Nåde den som är framför eller som försöker köra om en av dessa dårar...
Varför måste man vara så aggressiv bakom ratten?!
Blir så trött på dessa personer som tror att de är kungen över gatan blää på er

Sedan så har jag och mannen skaffat barnvakt nästa lördag mellan ca 15.00-21.00. Så vi ska ut och äta, ev spela biljard, strosa i stan, idéerna är många =) Ska bli underbart kul!

Nu börjar Idol!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lägg några kronor i en bössa eller i kollekt i kyrkan så att samvetet lättar! Ni har ju skänkt pengar till välgörande genom att vara med i Postkodslotteriet tidigare. Fint foto av Alicia - det syns var det är taget!

2010-10-08 @ 22:22:02
Postat av: Mamma

Lägg några kronor på en bössa eller i kollekt i kyrkan för att lätta på samvetstyngden, men Ni har ju varit med i Postkodlotteriet tidigare. Ja, det är fult att ljuga men man kan väl bara säga nej. Jag skyller alltid på min dåliga pension. Trevlig bild av Alicia! Det syns var den är tagen! Hoppas Ni får riktigt trevligt på Er barnfria kväll!

2010-10-08 @ 23:07:58
Postat av: Mamma

Konstigt! Vad jag skrivit har kommit in 2 gånger, fastän det stod angivet att det ej var sänt. Många konstigheter med datorer.

2010-10-08 @ 23:13:17
Postat av: Madde

Jag tycker inte du behöver ha dåligt samvete. Punkt slut. Fartdårar är bajs. Ensamtid med mannen är najs. :)

2010-10-09 @ 09:49:06
URL: http://bloggen.fi/detenaochdetandra
Postat av: Kerstin

Mamma: Ja, datorer kan vara lite knepiga. F säger att vi visst skänker, vi skänker ju när vi skickar ner pengar till hans familj fast det inte är särskilt ofta.

Jaja, ska försöka att springa förbi rädda barnen folket med orden jag har bråttom istället, mer sant för bråttom har jag ju alltid typ =)



Madde: =)

2010-10-09 @ 15:23:59
URL: http://chetti.blogg,se
Postat av: Anna

Vad kul att ni äntligen ska gå ut



Kram

2010-10-10 @ 20:45:12
Postat av: Kerstin

Anna: Jo, det behöver vi, lite egentid. Lite lyx såhär på hösten =)

2010-10-11 @ 18:36:15
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0