Onsdag

Yes, idag var jag tillbaka på jobb och det var väl bra, hade mycket post och det blev en halvsen dag, 16.30.
Skulle lyssna på radio på rundan men det ju värsta dåliga sändningen så jag sket i att lyssna och körde på som vanligt.

Idag var pappa F hemma med Henry. Hans ögon är bättre, svullnaden har lagt sig men han är fortfarande lite röd och glansig i ögonen. Så jag blir hemma me dhonom imorgon och det verkar även som han börjar bli förkyld och slemmig i halsen,,, Hösten är här med andra ord...

Får se om han kan gå till förskolan på fredag, hoppas det. Jag vill ju vara barnfri på lördag buhu...

Igår såg jag en film



Resident Evil afterlife, gillar egentligen inte sådana zombiefilmer men när jag hörde att min älskling Wenthworth Miller var med så var jag bara tvungen att se den. Han såg likadan ut som i Prison Break, hoppas på att få se honom i fler filmer.

Ja, nu ska väl barnen läggas och sedan blir det mer film, det tar ju aldrig slut =)

ha en bra torsdag


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul med ny mobil, ska få en ny i jobbet med. Zombiefilm, nejtack

2010-10-14 @ 08:47:01
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jo, det är roligt med nya saker.

Zombiefilm, nej tack här med men när det gäller Mr Miller så ser jag allt =)

2010-10-14 @ 14:23:01
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0