Tisdag

Hej på er! Hoppas ni alla mår bra i höstblåsten!

Jag mår helt ok men känner mig helt otränad... Magen växer men tyvärr bara med fett =)
Äter för mycket skit, låter sockerberoendet ännu en gång bestämma över mitt liv.
Är ändå positiv och glad och det är det viktigaste. 

                                            

Saknar...

Idag har det väl inte hänt några större revolutionerande saker i våra liv. Jobb, middag och nu dator. Kollade inte på film igår, otroligt va? Jag hade t om två filmer redo men fastnade framför tv:n, Top Model och Svenska New York fruar.
Vet inte vad som är värst, mina B-filmer eller dessa meningslösa program på tv??

Ikväll får vi se vad jag gör, lutar mot film men vill ha någon riktigt bra och har bara 4 filmer som känns sådär, men sådana filmer kan ju faktiskt överraska.

Ni får ha en trevlig kväll! Tre dagar till helg!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulliga kusiner! Jag tycker att Joel är så lik Albin! En riktig Poulsen!

2010-10-05 @ 22:34:40
Postat av: Kerstin

Mamma: Visst är han en riktig Poulsen =)

2010-10-06 @ 21:53:54
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0