torsdag,

Ja, så var det redan torsdag. Vad sade jag i söndagskväll? Snart är det fredag och det är det ju imorgon =)

                                               

Känner mig tråkig, kan inte komma på något att skriva om...

Ni kan tipsa mig om bra filmer som ni sett nyligen och bra filmer som kommer på bio.
Snart har Saw VII premiär i 3D, vågar man se den på bio i 3D?

Jag och barnen ska på bio snart, så fort de biobiljetter jag vann kommer hem, tycker det har dröjt alltför länge nu. Mailade de förra veckan och då skulle de vara här i början av veckan men nu är det ju slutet av veckan och inga biljetter, tråkigt... Så det verkar inte bli bio i helgen.

Jaja, ha en riktig skön fredag gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0