Våran barnfria dag

Vi hade det mysigt jag och gubben. Vi åkte till Restaurang Flowercity i Zinkensdamm och åt helgbuffé, kinamat. Vi åt mycket haha, det var ju så gott.

Sedan åkte vi till Heron Ciity och gick på bio

"Buried" en thriller som var lite speciell... Ingen biofilm utan mer en film man ser hemma, så dåligt val av mig, trodde den skulle vara bättre.

Sedan åkte vi hem och väntade på barnen som kom vid 23.00. Trötta var de, somnade ganska omgående.

Fick ett sms av min bror M igår, det var en bild på Joel och texten "Hej faster". Det är så hjärtskärande att inte få se honom och övriga i familjen oftare, det gör ont i hela mig och jag försöker att inte tänka på det. Försöker tänka på annat, men det är svårt.
Flytta ner är ju det enda alternativet men inte just nu, ev. när vi väl börjar leta hus. Vi får se...

I helgen har vi varit nyttiga också, skurat under badkar och städat badrumsskåpet, städat hela lägenheten tillsammans, vilket gör att det går fort och smidigt.
Sedan gick vi en höstpromenad, bort till McDonalds hehe och sedan hem igen.

Nu badar barnen, gubben står i köket och gör köttpajer och jag surfar lite.

Vi ska börja lägga barnen vid 19.00 redan, tror de behöver det, de är så trött på morgonen. Måste sitta mindre vid datorn, ska försöka dra ner på det. Brukar bli 1,5-2 timmar/dag...

Blää för söndagkväll men rätt som det är så är det fredag igen, tro mig!!

ha en underbar måndag!


Kommentarer
Postat av: Anna

ojoj. 23 kom barnen. Det var ju sent. När var ni hemma?

Jag kan inte svara på dina sms men ring kanske jag har tid att svara då. Ska ladda min mobil när BB kommer.

Vad skönt med att få koppla av själv inget städ eller uppassning

Snart blir det kryssning¨

kram

2010-10-18 @ 14:17:49
Postat av: Kerstin

Anna: Vi var hemma vid 20.30 =)

Jasså, du har inte kunnat svara på mina sms.

Jag vågar ju knappt ringa dig, du jobbar eller sover och har inte tid över =(

Kryssning snart, ska bli kul!

Kram

2010-10-18 @ 19:53:21
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0