Veckan är igång. tjoho

Idag ropar vi GRATTIS åt min systerson Oliver som hunnit bli hela 15 år. Helt sjukt, vart ta tiden vägen??

Åh, Desperate Housewives, finns det något bättre? Det första jag gör efter jobbet på måndagar är att springa till datorn, dra ner Desperate Housewives och sitta och mysa.
Idag var det så bra, det innehåller allt och älskar alla deras olika karaktärer. Jag önskar jag hade sådana grannar! Och vilken underbar vänskap de har!

Igår kollade jag faktiskt på film =)



"Killers" med Ashton Kutcher och Katherine Heigl. Den var helt ok, ganska rolig på sina ställen.

Ja, annars händer det väl inte så mycket här. Veckan är igång och det känns bra!

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Anna

jag skrattade som tusan när jag såg DH idag. När Bree skulle gå ha ha

2010-10-25 @ 20:55:19
Postat av: Kerstin

Anna: Eller hur? Skitroligt

2010-10-26 @ 19:47:28
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0