film, jag vann, tisdag

Kan börja med att säga att jag såg en bra film igår

 



Frozen, en thriller om tre ungdomar som fastnar uppe i en skidlift... Låter kanske inte så bra och spännande men tro mog den är helt klart sevärd. Man satt på nålar typ

Jag har vunnit två biobiljetter, så glad jag blev =)
Det var en frågetävling som jag var med i och var bland de första som skickade in som hade alla rätt. jippie.

Ja, idag var det hektiskt på jobb... Det var fullt ös hela dagen och extrapersonal m.m. Men det var ändå så vi knappt slut i tid. Det bästa är att så fort jag lämnar jobbet så slipper jag tänka på det, inte förrän nästa dag igen =) Imorgon lär det också vara fullt ös.

Jag mår inte 100% bra men jag är inte tillräckligt sjuk (än) för att vara hemma från jobbet. Barnen är jättebråkiga, gnälliga och det känns som vabbandet kommer starta ganska snart...

Ja, ikväll ska jag försöka hinna se en film, efter Idol såklart.

Ha en skön tisdagkväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!!vilken tävling var det?

nu ska jag se letters to juliette

kram

2010-09-14 @ 20:47:50
Postat av: Kerstin

Tackar! Det var ifrån en facklig tidning

2010-09-15 @ 19:23:49
URL: http://chetti.blogg,se
Postat av: anna

aha okej



jag har sett den där filmen nu frozen och man ska ju inte klaga för att man har det för kallt. tänk att fastna där

2010-09-16 @ 18:10:52
Postat av: Kerstin

anna: Nej, fy fan...

2010-09-16 @ 18:33:50
URL: http://chetti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0